Sunday, November 23, 2008

Älskade Modette

One of my favourite communities is Modette. It is a Swedish fashion community, that originally started out as a magazine, but now it's only available online. When ever I need inspiration I look at the lovely style diaries. Here are some of my favourites:

Fashionistadk ------------------------- Lillgull


Majpaj --------------
--------------------- Prick


By looking at this website I can once again say that to me Swedes are the most fashionable people on earth.

4 comments:

Jesse Mendez said...

Good post I agree with you. Keep it up I like your blog... :)

Hazel said...

Kan bedst lide nr. 2 og 3, tror jeg... Men jeg er også pjattet med kjoler og nederdele.

kajsa said...

Och jag som ÄLSKAR er danskar och er känsla för stil. Gud när jag är i vårt hus i skåne på somrarna är jag alltid lika spänd på vad för fantastiska människor jag ska få se i Helsingör och Köpenhamn. Shit. Ni är ju så makalösa på ett sätt som svenskar sällan är. Vi har så svårt för att våga liksom. Jag hatar den "svenska minimalismen" och Acnes basplagg i svart bomull för 600 spänn. Euck! Men visst finns det guldkorn. Absolut!

Lillgull said...

Hihi! Kul att duinspireras av mina bilder och jättekul att du valde den bilden! Jag visste inte att du hade en blogg utanför modette! Jag har bookmarkat dig nu ;)